Friday, February 11, 2011

Mijn nieuwe bedrijf

Absoluut niet handwerk-gerelateerd maar ik wil jullie graag wat foto's laten zien van mijn nieuwe bedrijf. Per 1 maart ben ik de eigenaar van een bedrijf dat mensen opleidt in de vliegtuig-, auto- en algemene techniek en in de zorg en welzijn. De trajecten zijn bedoeld voor mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt zoals mensen met weinig tot geen werkervaring en/of opleiding, ex-gedetineerden, ex-verslaafden, mensen met kleine persoonlijkheidsstoornissen, Wajongers, mensen die de taal nog niet goed spreken enz. Bij ons worden ze opgeleid tot het niveau van assistent in de techniek of zorg. Doen ze werkervaring en werkritme op in het eigen leerbedrijf of bij een stagebedrijf. Ook worden ze gecoacht in werknemersvaardigheden zoals omgaan met collega's, werkinstructies aannemen en gedrag op de werkvloer. Daarna helpen we ze bij het vinden van een werkgever waar ze verder opgeleid kunnen worden.

leerlingen in actie in de hangar:



ontvangst/vergaderruimte op het vliegveld waar ik ook een kantoor heb. Het raam kijkt uit op de start- en landingsbanen, altijd wat te zien dus. :


de autowerkplaats:


het leslokaal:



kantoor en balie van de autowerkplaats:


4 comments:

  1. Geweldig bedrijf ga je krijgen, Marieke! Ik hoop dat je niet teveel last gaat krijgen van allerlei onzinnige bezuinigingen in deze sector! Heel veel succes!!

    ReplyDelete
  2. super Marieke!!! Vertel ons er gerust vaker wat over want ik vindt het in ieder geval erg interessant!!!

    ReplyDelete
  3. Jeetje Marieke, wat goed zeg! Erg leuk om iets over te lezen van je!!

    ReplyDelete
  4. Stoer! Leuk om te lezen! Heb je nog een collega/secretaresse nodig? Kan ik best goed, denk ik..

    ReplyDelete