Monday, September 19, 2011

Hoodwinked

Voor wie haar nog niet kent: neem eens een kijkje op de website van Hoodwinked.

Nynke Kloosterman:

Ik hou van het pure karakter dat ‘echte’ materialen uitstralen en kan ontzettend genieten van structuren, kleuren en vormen die producten hun eigen karakter geven. Wol als materiaal is een onuitputtelijke bron van inspiratie en heeft oneindig veel mogelijkheden. Van ragfijn bijna kantachtig werk tot robuuste en stevige objecten. Daarnaast vind ik het leuk om te spelen met de uitstraling van vormen en objecten uit de natuur. Door middel van het viltproces probeer ik de natuurlijke uitstraling te vervreemden of te versterken door middel van kleurgebruik of toepassing.

Vilten objecten hebben een enorme aantrekkingskracht tot aanraken en ik probeer door middel van mijn ontwerpen dit gevoel te versterken.

In mijn webshop vind je niet alleen artikelen van mijn hand maar ook andere hippe handgemaakte en grappige artikelen van anderen.

Nynke van Hoodwinked verloot een leuk pakje keienzeepjes onder degenen die haar website www.hoodwinked.nl promoten. Laat haar via een berichtje even weten als je dat hebt gedaan, dan gaat je naam ook in de hoge hoed!



No comments:

Post a Comment