Monday, May 23, 2011

Een muis van vilt

Vorige week heb ik het e-boek "Countryside Softies" gekocht. Daar staan ontzettend leuke beestjes in, gemaakt van vervilte truien. Ik had geen truien die ik kon vervilten dus heb ik van merino lontwol een stuk grijs vilt gevilt. Dat is wat ruiger dan vilt die je in de winkel koopt.


Ik was vergeten haar snorharen te geven dus nog even snel een nieuwe foto gemaakt:


Voor een swap op swap-bot heb ik dit thee-etuitje gemaakt voor iemand die van katten houdt.



En voor mezelf nog een mug rug.

5 comments:

  1. Wha wat een lieve dingetjes heb je gemaakt! En wat een leuk boek zeg :)

    ReplyDelete
  2. mooi resultaat die muis!! goed plan om eerst een lapje te vilten, heb ook nooit truien voor zoiets

    ReplyDelete
  3. Grappig dat ik via Swapbot direct de foto van de teawallet eruit pikte (op Flickr). Je hebt een duidelijk herkenbare stijl. Leuk!!

    ReplyDelete
  4. Wat lief!! De mug rug is ook erg leuk!!!

    ReplyDelete