Monday, March 14, 2011

Geen biaisband, toch een kadertje

Ik ben niet helemaal tevreden over de achtergrond en het borduurwerk (pfff, wat een gepriegel is dat zeg) maar het idee van een raam met vensterbank vind ik wel erg leuk.


Bovenstaande foto is niet zo scherp maar dat komt doordat mijn toestel af en toe kuren heeft. Dan kan ik slechts op 1 soort instellingen foto's maken anders gebeurt er dit:


Dat staat wel heel feestelijk maar het is toch niet het resultaat dat ik voor ogen had. Het schijnt iets te maken te hebben met reflectie van glinsterende en glimmende voorwerpen.

4 comments:

  1. Inderdaad, gaaf effect. Hahaha! Ik vind het wel een heel leuk kader'tje'.

    ReplyDelete
  2. Ontzettend leuk!!! De bovenste bedoel ik ;-) De onderste ook vanwege het effect, maar de bovenste vind ik super gemaakt!!!

    ReplyDelete