Sunday, April 21, 2013

Kokosmelkzeep en yoghurtzeep

Cold process soaps.





5 comments:

  1. ziet er weer super uit! je hebt vast een heel systeem nodig om al die tijden bij te houden per soort, indrukwekkend!

    ReplyDelete
  2. ow wat jammer dat je zo lang moet wachten! ze zien er zo mooi uit ! ik ben net terug van een beurs. Dus ik kan morgen de laatste loodjes aan jou swap leggen!

    ReplyDelete
  3. Ik wil (over zes weken) graag een paar van die kokosmelkzeepjes van je kopen. Ben zo ontzettend blij met de zepen die ik al van je gebruik. En ja, ik had er een hele lijst bij met hoe lang ik bij elke zeep nog moest wachten. Voordeel daarvan was dat onze slaapkamer (waar de zeepjes in de kast staan te rijpen (heet dat rijpen bij zeep?) al die tijd heerlijk rook!

    ReplyDelete
  4. Oooeehh, die zien er weer goed uit! als ze rijp zijn, dan ben ik wel geintereseerd ik een zeepje hoor!

    ReplyDelete
  5. Hoi, wat grappig dat je haar op mij vindt lijken! Nog van niemand gehoord...

    ReplyDelete