Thursday, January 5, 2012

Woodland Swap

Voor Joyce van Annitas mocht ik iets maken voor de Woodland Swap op swap-bot. Ze houdt onder andere van natuurlijke kleuren. Voor haar heb ik 4 mokmaatje gemaakt met applicaties van een soort fluweelachtig spul.



En omdat ik eindelijk m'n printer aan de praat had gekregen, heb ik ook deze schattige ex librissen voor haar geprint:



Je kunt ze gratis downloaden op de website van worldlabel.com.

En met m'n Big Shot heb ik nog wat vogeltjes van vilt voor haar gestanst.


En voor haar dochtertje Nori nog een verlaat kraamcadeautje. (patroon Bitty Booties)

5 comments:

  1. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! De slofjes zijn echt te schattig en de mokmaaktjes prachtig! De applicaties zijn erg mooi. Heb je die zelf gemaakt?

    ReplyDelete
  2. Ooohhh wat een prachtige dingen weer! hoe heb je die printjes op die mokmaatjes gekregen?!

    ReplyDelete
  3. Leuk die mokmaatjes! Die schoentjes zijn ook erg schattig :)

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige lieve dingen heb je gemaakt en ik ben er nu eindelijk achter wat je met een Big Shot kunt doen, hele leuke dingen als ik al die blogs erover zie.
    lieve groet

    ReplyDelete
  5. Wat zal Joyce er blij mee zijn! Heb je echt mooi gemaakt weer!

    ReplyDelete